četrtek, 24. april 2014

Nič ni več tako, kot je včasih bilo ...

To frazo slišimo na vsakem koraku, predvsem, ko gre za politiko in razmere, v katerih živimo, mene pa totalno razkuri dejstvo, da je že popolnoma vseeno, če kupiš majico v Tom Tailorju ali S. Oliverju za 20 € ali pa v XY trgovini za 5 €. Oziroma ne, ni vseeno, ker so ponavadi te za 5 € boljše kakovosti! Včasih si vedel, da boš dobil kvaliteto, če si plačal več, zdaj pa je že vse "Made in Taiwan", ne glede na ceno ... Če bi bilo kvalitetno, mi je prav malo mar, od kod so stvari. Jezim se zato, ker sva že večkrat nakupila precej majic v omenjenih trgovinah, pa se je večina po parih pranjih "čudežno" skrčila, predvsem pa je potegnilo šive nekam poševno, da se majic ne da lepo zložiti in tudi ne več nositi! Prane so vedno na 40°C, kot piše na etiketi in NIKOLI jih ne sušim v sušilcu.
Pred dnevi sem reklamirala enkrat oprano 3 dni staro majico v S. Oliverju, ki je  imela stranske šive poševno in pa skrčila se je. Prijazna prodajalka je izpolnila reklamacijski zahtevek in mi povedala, da ne bo težav z menjavo, vendar moram počakati, da pristojni odobrijo reklamacijo in me obvestijo o odločitvi. (... že tukaj gre za tak protokol, kot da vračam Falcona ... )

Danes me kliče druga gospodična, ki mi je povedala, da so reklamacijo IZJEMOMA odobrili, saj so njihovi izvedenci ugotovili, da ni bilo z majico ravnano v skladu z navodili na deklaraciji in da se je sušila v sušilnem stroju! Prooosim? A res? Kako pa so to ugotovili? Imajo ekipo kot pri Dr. Housu ali CSI? Verjetno vedo tudi, kateri kosi oblačil so se prali skupaj z majico in kje so bile kupljene ostale majice? Mogoče pa je bila ta ljubosumna na tiste iz druge trgovine in se je namerno skrčila?!
Skoraj sem s stola padla, da me nekdo kar preko telefona tako arogantno obtoži in to kljub temu, da velja za vračilo blaga rok 2 leti, še najmanj pa imajo nazaj za govoriti po treh dneh, ko je možen tudi odstop od nakupa brez navedenega razloga! Seveda sem ji povedala svoje in ji pojasnila, da majica nikakor ni bila v sušilcu, ampak se arogantnica ni dala. Ker je bila reklamacija vseeno rešena pozitivno, sem se nehala prerekati preko telefona in upala, da jo srečam v živo, ko grem v S. Oliver, vendar pa je delala druga prodajalka.

Rekla bom samo še to: Zdaj mi je jasno, zakaj Kamenika niso v vseh teh letih uspeli obtožiti s tisto slavno tenisko - taboljši izvedenci so vsi zaposleni na S. Oliver-ju!

Da ne boste opeharjeni, si preberite uveljavljanje pravic iz naslova garancije in stvarne napake na tem linku:
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/stvarna-napaka-garancija



Prijetno nakupovanje, Ninca

Ni komentarjev:

Objavite komentar